Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2019 12:50 - Личност Number One
Автор: starforta6ak Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2178 Коментари: 17 Гласове:
-3

Последна промяна: 23.06.2019 13:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                           Аз бях тук пръв, Аз създадох този блог

Напоследък, няколко злокачествини фейкови образувания, глъмеят над Моята Личност и физическите ѝ характеристики, без да съзнават факта, че аз съм в пъти по-красив и хармонично телообразуван от тях. Затова тук ще сложа точка на глупавите им подмятания, като покажа накратко историята на съвършенно излятата си фигура.
image
Още от младежките ми години, мацките се тълпят около мен.

Фейковатаq застаряваща, дебела котка, дето твърди, че не съм помирисвал фитнес, нека дойде лично на ъгъла на ул. КултУрист и ул. Анаболист и наживо да пипне плочките ми и подуши миризмата на истински фитнес и мъж.
image
Тук съм с една друга Личност. Упражненията за плочки правим в почивката, докато чакаме да докарат плочките за новата ми къща, която разбира се строя съвсем сам с двете си ръце. С тях, впрочем огъвам и арматурата, само от машината за огъване на арматура съм спестил няколко хилки.

image
Това е Жената на Живота ми (бившата), до и после

Така че, фейкови, пухкави, Икономчета, Мерита и дебели котарани, истински мъж, тоест - Мен, не помирисвали, те това е истината! И да знаете, че за красотата, мускулната си маса и чутовна сила на ръцете си, мога да предоставя 50 формули. Тия две мои ръце, подкови сгъват. На оня неблагодарник, Мери, лично с тия мои две ръце, кучката съм му подковал. Неблагодарника ме плюе, не знае горкият, че Аз съм насрещен вятър (под налягане).




Тагове:   Ахил,   Аполон,   Парис,   аз гочо,


Гласувай:
9



1. milady - ето..пак милата ми пухкава мери69..
23.06.2019 14:06
мноогоо хубав аватар, бравоо,
ей ся,вече ще се вл'юби..уличнаТата превъзходна котка..
мяууууу....и гушшш...
цитирай
2. starforta6ak - мноогоо хубав аватар, бравоо, ей ...
23.06.2019 15:00
milady написа:
мноогоо хубав аватар, бравоо,
ей ся,вече ще се вл'юби..уличнаТата превъзходна котка..
мяууууу....и гушшш...

Хубав е, ама няма да те огрее, ти си вече жилава храна.
цитирай
3. milady - hym hym...
23.06.2019 15:35
пак,нищооо не каза...ама, поне се напъваш..
Аватара ти е привлекателен за гладни котки..викам..
аз съм Лъвица,чичо Мери...
а,Гого,е от Лъв..нагоре..знае се!!!!
цитирай
4. starforta6ak - пак, нищооо не каза. . . ама, поне се ...
23.06.2019 16:45
milady написа:
пак,нищооо не каза...ама, поне се напъваш..
Аватара ти е привлекателен за гладни котки..викам..
аз съм Лъвица,чичо Мери...
а,Гого,е от Лъв..нагоре..знае се!!!!

Както беше казал един колега - ти си орг, яхнал варг.
цитирай
5. анонимен - пак, нищооо не каза. . . ама, поне се ...
23.06.2019 18:17
milady написа:
пак,нищооо не каза...ама, поне се напъваш..
Аватара ти е привлекателен за гладни котки..викам..
аз съм Лъвица,чичо Мери...
а,Гого,е от Лъв..нагоре..знае се!!!!

Ти си блоговата дебилица, а Гого е от теб нагоре.
цитирай
6. saankii - я Чичо Мерлинчо,още тукЪ..
23.06.2019 20:59
Гого си гледаа кеффа, а, ти гони...гладните котки,и кифли из блокаа
ее, кой е ПрУзтака, питам..тихичкоо..
цитирай
7. born - Освен всичко останало
24.06.2019 01:07
Гочи се оказва и страхотен танцьор. Несъмнено фигурата му предразполага за грациозните му извивки.
цитирай
8. valdor1355 - Къш, Джуфло! Каква лъвица си ти- ти ...
24.06.2019 01:25
Къш, Джуфло! Каква лъвица си ти- ти си проскубана орангутанка. :))))))))))))
цитирай
9. eva666 - сус, котке гладна..тук сме на гости..нали си уж..дама на Крал)))))
24.06.2019 08:32
какво да допълня...към тазз грозотия, рано в понеделник..
аз НЕ съм нарцис, пиша Добър 4 на бабаДела ,заради възрастта..
аз НЕ съм Трол..аз съм Юлия, и си казвам винаги открито мнението..
а, това,че съм..хейтър...даам, верно е..смятам в 95% ,народонаселението за дебили
и имам право на Свобода на л.мнение..
Инвестора нямат никаква дисциплина, но седнали..с нас да се борят..
басси и перверзната гавра..ноо, в тях са Ключа и парите.
помия...наречена Медиен Бизнес,Любимите на автора -СМИ...
изв,Ангелина, нищо лично )))
цитирай
10. анонимен - я Чичо Мерлинчо, още тукЪ. . Гого си ...
24.06.2019 08:50
saankii написа:
я Чичо Мерлинчо,още тукЪ.. Гого си гледаа кеффа, а, ти гони...гладните котки,и кифли из блокаа
ее, кой е ПрУзтака, питам..тихичкоо..

Баби (оп, грешка, щото буквите на клавиатурата са ми много близки една до друга, да се чете Бейби), остави го тоя Мърльо, ти по-добре кажи кога ще дойдеш да си довършим френската либоФ, ще те чакам на Централната гара.
цитирай
11. blackpompadur - Само да отбележа. Напомпихме пъ...
24.06.2019 09:03
Само да отбележа.
Напомпихме първите пет постинга и ги украсихме .
цитирай
12. peperutka - :-)))) я дай..по наблизо..
24.06.2019 09:08
в Тръноффските гюрлюци, бабино!
мързии мее за 3ма..
фащай Фалкона,нема слагаме ..дюрекс, нали..
цитирай
13. misana - Искам пак да изкрещя, че тая Юлия е ...
24.06.2019 09:25
Искам пак да изкрещя, че тая Юлия е мъж, Полигор и Канибал, луд психопат.
Полигорчо, аз ближа баба Во, а ти си гадина!
цитирай
14. netengalfon - Мисанчо, космическо психо, като ...
24.06.2019 09:28
Мисанчо, космическо психо, като лижеш Уондър, що не я попиташ Полигор и Юлия едно лице ли са.
Малоумно влечуго си ти.
цитирай
15. milady - аз, па съм...разТроена..
24.06.2019 09:34
хем съм,бабиДела, ем наПишанко, хем...леля босса..аууу...
че, страшно и тъмноо туй..блок бе ке..
дай цункъ,помпи ()
цитирай
16. eva666 - и аз обичам една пУтетка..тайноо / чух разбирала от тънка Любовна..далавера @
24.06.2019 09:58
бабии, и ти ли стана..психоложка..писах ти добър 4.зарад ...опита)
как не тъ мързи, бее..в тъз топлинааа..
басси и пОтетичната тръпка..и тръткъ..
Коментарът чака одобрение
Постинг: Да си Нарцис
Автор на постинга: wonder
цитирай
17. morskipesni - лепне, лепне!
24.06.2019 12:01
Орта орман талибан- йълдъзичинташак.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforta6ak
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9747
Постинги: 4
Коментари: 34
Гласове: 55
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930